tisdag 6 januari 2009

Usch för kyla

Nä, nu har jag tröttnat på det den här kylan. Det är ju nå fruktansvärt kallt, inte alls kul. Känns ju som det inte spelar någon roll hur man klär sig, mina stackars fingrar känns som dom ska trilla av ändå. Så därför tyckte jag att jag skulle ändra min LO lite, så det blir lite vårkänsla, för nu tycker jag det är dags för både våren och värmen att komma. Hmm, titta precis ut genom fönstret och ser att det snöat en del..men, men...jag håller tummarna på att det är 18 grader i morgon snus torrt på marken och fåglarna börjar kvittra, man kan ju hoppas alla fall :o)

I dag så var jag ute en sväng med Jessica, men gick ju inte att vara ute så väldigt länge, bara Kevin som ville stanna kvar och leka vid lekställningen medans vi började få frostskador i ansiktet (ookej då, smula överdrift).

Det blir nog sängen snart, ska ju upp och jobba imorgon efter min underbara ledighet med Kevin. Men blir ju alla fall en kort vecka, så det känns jätte skönt. Hur som helst så ska jag hoppa i duschen nu. Natti..

2 kommentarer:

Anna sa...

Å vad jag holler med dej :) här är det -19 nu:( Du Tova pratade om nån sida du hittat med olika stilar man kan skriva med :) kommer du i håg vad den sidan heter :)

Katrin sa...

Menar du olika teckensnitt? www.dafont.com, superkul sida!