lördag 24 januari 2009

Kalas

Idag ska Kevin ha sitt kalas, eftersom han med många andra barn inte tycker om grädde tänkte jag att jag istället skulle göra egen glass, så jag fick låna min chefs glassmaskin. Men när jag nu skulle börja göra glass så märkte jag att det var en del som fattades...suck! Nähe, så då blir det ingen egenfixad glass, men men får lösas på annat sätt.
Inatt så ska Tova vara barnvakt till Kevin för första gången, spännande, men kommer nog gå jätte bra. Kevin kommer nog vara hög på socker ikväll..haha. Nä, ska nog käka frukost nu och sen sätta igång med att blåsa ballonger. Tänkte att jag kanske sätter ballonger längst vägen till lokalen från garaget. hej svej!

1 kommentar:

Anna sa...

Å e så avenskut på Tovis som får va med Kevin hela kvällen å bara myssa :) Hoppas att kalasset vart bra :)