tisdag 20 januari 2009

Seg vecka..

Vad är det med den här veckan, så häär segt brukar det inte gå. Har nog mycket att göra med det här vädret, usch vad jag hatar sånt här slask, varför kunde det inte få vara som det var några dagar förra veckan, torrt och soligt, sen var det ju även kallt, men bara man slipper slasket!
Min väldigt slanka och smärta hona Geisha har minsann fått en liten bula på magen till min stora förvåning, jag märkte inte att det hände nåt när hon sattes ihop med hanen Romeo, men visar sig väldigt snart eftersom det kan komma ungar redan i helgen, om det inte är matte som bjussat på så himla god mat :o) Vore ju såå himla kul att få en kull med nakna råttor.

Tycker Kevin sa en sån underbar kommentar i går kväll när han ville att jag skulle sjunga "Vargen Ylar" (från Ronja rövardotter), mitt i sången säger han:
-Mamma, jag har ingen svans som vargen. jag har en snopp istället.
Jag hade väldigt svårt att hålla mig för garv...hehe, underbara unge!

Nu blir det sängen för den här segtanten. Natti...

3 kommentarer:

Anna sa...

men gud han är ju bara för härlig :D

Anonym sa...

Jag håller helt med dig! Detta va den segaste av segaste veckor på länge... Och ungen blir ju aldrig frisk!!! Hon e ju inte så sjuk, väldigt lite egentligen, men lagom för att inte orka med en hel dag hos Lollo...
Å du va kul han e din son!!!
Kram

Katrin sa...

ahh, vad segt. Bättre om det bryter ut och sen bli ordentligt frisk, usch vad jobbigt!