fredag 2 januari 2009

Tapeter

Är ju på jakt efter en tapet att ha på en vägg i sovrummet, och var en sväng till Coop forum (som för mig fortfarande är OBS) för att köpa lite grejer till buren jag håller på att bygga till råttorna, men tog en kik på tapeterna där, och gillade flera stycken. Tänkte att jag inte skulle ha så mörka utan gärna nåt med färg, eftersom jag har svarta möbler. Men vart att jag gillade en svart tapet mest, den med vita näckroserna..hmm...får se hur det blir, men kanske blir snyggt med vita väggar, eller kanske ljusgrå, känns trist med vita..Vilken tycker ni är finast??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alla är skitfula utan den i vänstra övre hörnet, hoppas det blir den!!!

Anna sa...

ja tycker den med vita blomor eller den med lite röt i kan bli häfftit, medet lite anurlunda som stiker ut :) Fast alla va jätte fin :)

Katrin sa...

Än så länge har alla jag frågat gillat den med vita blommor :o) Så då blir det den..