söndag 18 januari 2009

Helgen redan slut!

Man jobbar 5 dagar och är sen alltid lika chockad över att bara 2 helgdagar kan gå så fort, jag hänger ju inte med, hinner ju knappt reagera över att det blivit helg..så är den över. Igår så träffade jag Tova i centrum, var inne på cleas ohlsson bad om hjälp hur man använder det där himla verktyget för att få fast molly (metallexpander), var tydligen jag som gjorde fel så mollyn lyckades gå sönder, men nu är hatthyllan och hyllor i vardagsrummet på plats..dom lixom rasade när jag bara hade i skruv i mina "mjöl"väggar.
Sen köpte jag äver utklädnadskläder till Kevins maskerad, han blir spindelmannen på anabola, vikka boobs! han är ju inne i sin "inte nya kläder" period, vill inte ta på sig sånt som är nytt, så tänkte att det kommer bli spännande om jag kommer att få på han hans outfit överhuvudtaget. Men idag innan vi skulle gå ut så ville han minsann ha på sig den,
men höll i 1 minut, sen skulle den
av, han tyckte att alla musklerna var i vägen, jag förstår honom. När
man har så stora bröstmuskler att man inte kan se sina egna fötter är
det tecken på att det är lite för
mycket!

Har även slingat håret i helgen, tyckte det blev bra, inte för ljusa slingor, utan lagom!
Idag så var vi iväg en sväng till
gullmarsplan och träffade Pappa Micke och hans kompis Robban, väldigt trevligt, sen när vi kom hem så vart den sängen för Kevins del, känns som det blir det för mig med... :o)


2 kommentarer:

Anna sa...

Nä men gud så söt han var i dräkten, är så lessen att ja inte kan vara med, men kanske nesta år :) Och ditt hår blev ju jätte snyggt :)

Katrin sa...

Ja, så himla söt :o) Ja, det hoppas vi att du kan. Tack så jätte mycket.