lördag 3 januari 2009

Pysselhörnan

har ju på min "att föra lista" att jag ska ta och fixa iordning min pysselhörna. Just nu står nu skrivaren, symaskinen och en massa tyger där, tygerna ska jag fixa en ny plats till, tar så mycket plats, eller rättare sagt börja sy en massa..ha! Men hittade en del på Ikea som skulle vara en väldigt bra början, så mitt presentkort blir invigt med dom här sakerna. Dom vita tidsskriftssamlarna och pennmuggen ser ju väldigt trista ut, men dom ska ju självklart piffas upp!


FLYT-Tidskriftssamlare - 15:-/ 5 st
FNISS-Pennhållare - 5:-
SPONTAN- Magnetlist - 19:-
KASSETT-Minibyrå - 79:-
KASSETT-Låda - 49:- 2 st
FABIAN-Hylla(ska målas) - 49:-

3 kommentarer:

Anna sa...

Å älskar dom där svarta lådorna har kollat på domlänge nu :) Finns ju så mycket man vil ha, varför finns det inte lika mycket pengar o plånboken för ? Men du det jag skulle ta och fråga dej om är, dom dära vägg klistermärkerna du gör (eller vad man kallar det för) :) kan det sita fasta på badrums väv :)

Katrin sa...

Hallåå! Jag, dom är jätte fina, har redan 2 svarta lådor i hallen. På väv borde det absolut sitta. Om du ger mig din adress så kan jag skicka en liten bit och testa med, ska lägga upp lite exempel bilder på bloggen om du vill få lite inspiration!

Anna sa...

Å du är så snäll:) visst min adress är
Anna Sjöling Haglund
Bredgårds gatan 10c
833 31 Strömsund