fredag 2 januari 2009

Så mycket jag vill göra..

Sitter nu här hemma och sitter och tänker på mina projekt som jag vill göra här hemma, saker som inte ska kosta så mycket men göra en stor skillnad, mer eller mindre. Så jag tänkte att jag gör en liten lista för att se hur mycket som blir gjort.

Att göra 2009
* Kakla om köket
*Få upp min hatthylla ordentligt (sitter på väggen men man kan inte hänga nåt på den, då rasar den)
*Måla om möbler i Kevins rum, allt ska bli vitt
*Måla färdigt vardagsrum (började för 2 år sedan, kanske ska fortsätta..)
*Måla om badrum (ska bevisa att man likaväl kan måla :o)
*Måla, tapetsera fondvägg i sovrum
*Måla Kevins rum
*Få upp mina Råtttavlor i hallen
*Fixa tavlor till köket
*Rensa mitt förråd, har en massa saker jag borde kränga iväg
*Måla mitt databord
*Få upp hyllor i sovrummet, fixa ordning pysselhörna


Sen finns det ju saker jag vill göra som kostar en hel del, så dom får vänta ett tag, vill skaffa nya köksluckor och nya vitvaror, lägga nytt golv i alla rum, som sagt...det får vänta...

Inga kommentarer: