tisdag 27 januari 2009

Slödag..

Efter en väldigt trevlig helg så känns det som veckan börjar lite dåligt, Kevin höll oss båda vakna mellan 23-4 inatt, klagade på huvudvärk och ont i halsen. Så idag vart vi hemma, han har sovit väldigt mycket men har efter det varit på ett väldigt bra humör, på ett sånt där underbart och mysigt humör som har gjort mig på ett väldigt gott humör.
Skulle ju haft möte på jobbet idag, men blir ju att jag missar det nu, väldig otur...Inte.

Kan inte låta bli att bli förvånad när folk tar Kevin för en flicka, när vi tidigare var och handlade fick jag höra det igen "vad är det här för en liten dam", hahaha, tycker det är så roligt eftersom jag tycker det lyser buspojke om honom, men kanske kan bero på dom ljusa lockarna som kommer fram under mössan :o)

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Ska vi byta....Emelina blir tagen för en killa vart vi än är!! Spelar ingen roll om hon har en rosa klänning, hon har ju inget hår! Eller så är det för att hon grön vagn,
- Oj jag trodde bara för att overallen var svart... Har vi fått höra MÅNGA gånger!

Katrin sa...

Men jag fattar inte! Varför säga nåt överhuvudtaget.Men svart! När vart det är killfärg! Okej om man klär Kevin i rosa klännig....får skylla på gamlingar och jääävligt kass syn!

Anna sa...

Men gud så mysko hha e ju som det säger lyser ju bara bus pojke om det lilla livet <3