torsdag 1 januari 2009

Happy New Year!!

Jaha då har det blivit 2009!

Nu har nyårs firade för min och Kevins del tagit slut. Mamma, Hasse, Ellen och hennes pojkvän Marcus har varit här och spelat spel, ätit gott och smällt smällare! Spelade "med andra ord" som jag så snällt fått lånat av Jessica. Hahaha...Ellens beskrivning "Blue Pussy"..hasses gissning "Blå fitta"..Hahaha det ordet skulle dom säkert ha med, var ju blåmes :oP
Runt 20 i tolv så gick Jag, Marcus, Hasse och Kevin ut. Kevin vart inte kvar länge utan ville hem igen till Mojja och Ellen. Så dom stod i mitt vardagsrum med öppet fönster medans vi stod kvar ute. Vid tolv slagen gick jag också in, var ju så himla kallt, men då började kevin klaga på att det var läskigt, då stängde vi fönstret så gick det bara bra. Och en kvart senare så åkte våra gäster hem, till Kevins förtvivlan, usch vad han hatar när folk går ifrån honom. Men han vart snabbt glad och ligger just nu i soffan och kollar på Ronja Rövardotter, är ju ingen idé att gå och lägga sig just nu alla fall..fast det hade ju varit vääldigt skönt..Zzzzzz..hoppas på sovmorgon imorgon.














3 kommentarer:

Jess sa...

Gott nytt år darling!! Läcker bild på dig å mamsen :-D Den hade jag lätt ramat in och satt upp på väggen om jag var du, haha

Katrin sa...

Hahaha...jaa, den var riktig rolig! Detsamma bejbi!

Anonym sa...

Mää, Katrin, måste du!?? Osså Hasse som är på väg djupt i Ellens dekolletage, sicket gäng :D