tisdag 2 december 2008

Pju..helt slut!

Har precis kommit hem från jobb och barnhämtning. Idag så skulle vi ivär och bara med 9 stycken 4-åringar, alltid lika kul att åka och bara med barnen. Blev sista besöket den här terminen med barnen. Men när vi komemr fram så har dom stängt av den lilla bassängen, så trodde första att det bara var för oss att vänta, hur hemskt hade inte vart, hade blivit 18 stycken ledsna ögon då, vi kunde vara i mellan bassängen om någon vuxen var med och badade, så dom var så snälla att dom lånade ut en t-shirt och ett par shorts så jag kunde bada med barnen, men det tar på krafterna att bada med ett gäng vilda ungar. Kände mig måttligt pigg på bussen hem..Zzzz... Och nu var ju planen att jag skulle röra mig ur soffan och fixa med mat..hmm..är det för tidigt att börja med att börja fixa mat själv när man är 2½, Kevin är ju försig trots allt 3 om lite mer än en månad, så kan han ta hand om den biten :o) men du skulle jag ju också få nöja mig med hans favorit varm mjölk, klart!

1 kommentar:

Anna sa...

hej :) kan du hjälpa mej, hur får man så att man kan se anndrasbloggar på sin sida :)