fredag 12 december 2008

IDOL!

Har ju verlkligen inte följt idol, har sammanlagt sett runt 5 avnitt. Men tänkte att jag måste ju kolla på finalen. Och nu så ska ju bara Kevin bara vinna. Sen hoppas jag ju att det ska märkar att ettan även blir etta! Att tvåan blir den som slår igenom bäst känns ju super trist, självklart kul om det går bra för båda, men ettan ska ju inte försvinna. Sorry Jessica, men Alice är INTE inte i närheten lika bra som Kevin. Nä, nu ska jag fortsätta med Idol tittande. *Tummen till Kevin*

7 kommentarer:

Jess sa...

Shit vilken snygg layout! :-D Och jäklar vilken bra bild på dig där, vilken pudding!!

Men jag blir glad oavsett vem som vinner..båda är ju värda det tycker jag. Dock tycker jag vinnarlåten passade henne bättre, tycker du inte?

Mamma sa...

Kevinkevinkevinkevin!!!!!!!

Katrin sa...

Tackar, tackar, blivit besatt av den sidan, sååå kul :o)

Jo, måste jag ju hålla med om! Dock tyckte jag Kevin lät bättre med dom andra låtarna.

Katrin sa...

Jaa, precis mamma, bara namnet tycker jag är ett vinnande koncept :o)

Mamma sa...

JESSjessjessjessjess!!!!!!!!!!! Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevinnnnnnnn!! fast Alice var superbra med!

Katrin sa...

Jaaa, klart han skulle ta hem det!!!

Jess sa...

Hahaha, Party-Ewa!!

Men vilket slut det var! Mäktigt :-D Ja, jag hade varit glad oavsett vem av dom som vann. Skitduktiga båda två! Vad ska jag hitta på nu på fredagarna då?? Haha