fredag 5 december 2008

Party!

Kul, kul...blir lite party imorgon. Blir 30-års fest som tezzan bjöd med mig på, jag som tänkte åka till IKEA imorgom, men det går ju inte nu..haha...blir ju massa att göra nu, måste ju färga/slinga håret, sola och fixa naglarna. Det är ju inte så ofta, så nu blir man ju helt stressad...hahahahaha, beror det på ålderns eller, nää, bara jag som är konstig.
Men får se hur det blir med håret alla fall eftersom jag själv inte vet hur jag ska göra eller vad jag ska ha för färg, men hoppas jag hittar nån fin ljusbrun färg. Får alla fall hjälp av min söta syster...Tova, jag säger bara, BLOGG, BLOGG!! ;oP

3 kommentarer:

Anna sa...

Ja ´hon e bra på sånt där med färg :) Hoppas du får en rolig kväll :)

Jess sa...

Ååå, vad kul! Äntligen får du komma iväg, hehe :-D Kul med ny hårfärg oxå, du får lägga upp bild direkt sen! Jag är jättesugen på att göra mitt hår ljusare nu. Är skitless på det här jättemörka. Vill oxå ha nåt lite ljusare brunt lr nåt?

Katrin sa...

Aha så du har tröttnat nu, du kan ju slinga det. Blir ju lättare att få det ljusare på sommaren dock. Själv vart det både färg och slingor.