lördag 6 december 2008

Ge bort ett par Tuttar i presen, eller varför inte många par..

Var ju inne igen på sidan med alla saker man inte behöver men som är så kul att ha. Eftersom Jessica hade lagt upp saker hon ville ha så var jag ju tvungen att gå in på sidan igen. Finns ju sjukt mycket roliga och konstiga saker. Har du pojkvän och vill ge honom något han uppskattar...?? He, he...Tuttmemo kostar 249:-

Sen alla dessa tuggummin, nu håller jag ju inte på med sånt, att tugga tuggumi. Men kanske ska börha, eller bara gå runt med i fickan och hoppas, hoppas att någon bara ska fråga mig spontant om jag har tuggummi..


Försöker du gå ner i vikt? Här är miraklet! Här har du 8 kompletta mål, håller du den här dieten kan ju alla fall jag garantera att du går ner i vikt. 15:-




Svårt att hålla händerna i styr, här har du hjälpmedlet! Hjälper upp till 6 timmar. Snabb verkan också. 15:-



Jaa, det är ju en tolkningsfråga om jag skulle bjussa på sånna här tuggisar :o) 15:-
Fler Kuliga saker finns på http://www.roligaprylar.se/

Inga kommentarer: