fredag 5 december 2008

Todelo..freedag!

Alltid underbart på fredagar, är så himla skönt nu ha ett jobb där man slipper jobba helger, fast jag tycker det borde införskaffas helgförskola, eller nattdagis..eller helst båda 2...
I morgon så blir det en sväng till IKEA med Tova, mamma ville ha några pallar och så tänkte jag att jag skulle köpa en tågbana dom hade där för 129:-, blir säkert en del annat också, några ljus måste man ju ha med, och nu när det är december så är det en tillräcklig anledning. Sen kanske det blir nån mer julklapp till Kevin därifrån... Eller så kanske det blir en födelsedags present, eftersom han snart fyller år så måste man ju spara lite tills dess. Hur som helst så är jag på jakt efter pärlor och pärlplatta i den lite större modellen men vet inte riktigt vart man ska få tag på det, vet nu att märket heter HAMA, så får se om jag hittar nåt. Appropå pärlor så skulle jag vilja köpa vanliga pärlor också, eftersom Kevin nu tycker att det är kul att göra halsband och armband, han har lyckats göra ett armband som han är OTROLIGT stolt över, man får inte röra, bara titta!! men det måste ju också vara lite större.

2 kommentarer:

Anna sa...

Ska åxså till ikea i morgon med mamma men inte tova :( hälsa dom så mycket saknar er <3

Katrin sa...

Ah guuud vad kul! Synd att det inte vart nåt IKEA besök med oss ikea-ladies när du var här sist :o)