lördag 27 december 2008

Seg lördag..

Nu har vi vart vakna lite mer än 2 timmar och nån nytta har man ä nu inte gjort. Utan nu sitter vi här i soffan och glor på Bolibompa och har precis fått i oss frukust. I dag så ska jag ta och städa lite, och fortsätta att rensa på Kevins rum så han får plats med nya saker, och även kunna ha en yta golv. Igår kväll när Kevin sov så plockade jag ner lite grejer till förrådet en dockvagn, skottkärra, ett garage, 3 hjuling och en bil man åker på...så man fick bort lite stora saker som bara stått i rummet och tagit plats.

Sitter och lyssnar på Britney Spears nya skiva, tycker den verkar helt okej, jag behöver höra hennes låtar flera gånger för att gilla, var så både med Womanizer och Circus nu tycker jag båda är grymt bra, framför allt circus Circus som fastnar!!..."just like a Circus.."
En bra låt som var helt ny för mig var "If you seek Amy". Lalalala låten, om ni hört den fattar ni :o) Tur att flesta av hennes fans blivit äldre... "But all of the boys and all of the girls are beggin' to, F-U-C-K me" Men bra låt alla fall! en till låt som kommer fastna..

2 kommentarer:

Anna sa...

å har du enes cd :) kan du inte skia den till mej på msn :)

Katrin sa...

Synd att jag inte hinner träffa Tova innan hon åker till dig annars kunde jag ju bara bränna den, lär ju ta Jätte lång tid att skicka över MSN..men visst kan jag skicka över den på msn