fredag 5 december 2008

Vill till Panduro!

Hittade pärlorna jag var på jakt efter, Hamopärlor. Det här är ju en hel djungel, finns ju hur mycket som helst. Hittade en massa på Panduro till jätte bra priser, så nu vill jag åka dit och shoppa pärlor. Och hamnar man där, har tiden en förmåga att försvinna, eller hur Jessica..


Men jag vart helt chockad av alla fina pärlplattor jag hittat, nu vart jag ju sugen att börja jag med :o) Blir kanske jag som snor hans paket. Hur coolt vore det inte och göra en "pärlplatts lampa"

3 kommentarer:

Pärlplattekungen sa...

Panduro är en trevlig butik att köpa pärlor och piggplattor i, men ska man köpa stora mängder pärlor är http://www.cchobby.se/ väldigt trevliga.

Jess sa...

Haha, vem är Kaptenen? Men jag håller med timmarna flyger ju iväg när man är där. Jag skulle kunna tänka mig att åka dit nån dag innan pysseldagen. Kan du fortfarande då förresten?

Katrin sa...

Tack Kaptenen, ska jag kolla!!

Var inne på hans sida och hittde jätte häftiga pärlplattor! verklar hur kul som helst. Ja, men det måste vi ju göra, det tror jag nog att jag kan, verkar alla fall så..så hoppas..