torsdag 11 december 2008

Läkarbesök

Var hos läkaren idag med Kevin, han har ju hostat så mycket, dyngförkyld, febrig men även klagat över att han haft ont i magen. Läkarbesöket var jätte jobbigt för Kevin (för hans mamma för den delen också..) han var febrig och ville inte att någon skulle peta på honom utan ville sitta i mitt knä och hålla sig fast krampaktigt, när han var tvungen att lägga sig ner och skulle bli klämd på magen låg han där och fick fram "sluta" med sin yngliga feberröst. Inte nog med det så skulle han ju stickas och sen tillbaka till "klämmdoktorn". Men visade sig alla fall att Kevin fått halsfluss som på nåt sätt spridit sig till magen...Hoppas nu penicillinet hjälper snabbt.

Vart en kort jobbvecka, bara i måndags jag jobbade den här veckan. Så nu håller jag alla tummar jag kan att han är bra tills på måndag.

3 kommentarer:

Anna sa...

oj dt visste jag inte att de kunnde sprida sig, men hoppas på att det blir bättre nu och att han blir frisk :)

Jess sa...

Nej usch va läskigt det lät :-S Hoppas han blir bra snart..lillponken

Katrin sa...

Tack, hoppas det med :o/