söndag 30 november 2008

Kevin har öppnat första Julklappen..


Hahaha...vad duktig jag är på att gömma paket, jag hade köpt "noppor" och hade lagt upp dom på spisen bakom en kasse och tänkte at den kan stå där medans jag springer ner en snabbis till förrådet och hämtar upp julpyntet. Men när jag kommer in igen så ser jag en väldigt lycklig Kevin som står i i vardagsrummen med lådan. "Titta vad Hasse köpt"...nu var det ju försig jag som köpte..haha, men, men....var alla fall en väldigt omtyckt present :o)

4 kommentarer:

Mamma sa...

Vad roligt att han bidde glaer!!!

Jess sa...

Hahaha, han är lite som det där "storebror-syndromet"; Kevin ser ALLT. Jättegullig tröja förresten :-D

Katrin sa...

Ohh..ja! Ja, jätte söt. Bra kvalitet, vissa tryck spricker ju efter ett tag, men icke på den här tröjan, inköpt på Lidl..haha :o) man kan hitta små guldkorn där man minst anar det..

Anna sa...

Å så söt :) Men det var ju kul att han gilla de :) Hasse ligger alltså fortfarande i topp :)