tisdag 25 november 2008

Rosing söker man...

Det här programmet kan jag ju bara inte missa...eller det kommer jag förmodligen att göra, men det låter ju så kul. Hörde att Carolina Gynning först vart förfrågad, hade ju vart helt underbart. Får se om hon skaffar sig en man genom det här programmet. Låter ju onekligen oseriöst, lär ju dyka upp en hel bunt med kändiskåta snubbar som gärna åker räkmacka på en sån här chans...tyvärr.

Om du nu inte hajjar vad jag svamlar om så ska dom starta med en realityserie "Den rätte för Rosing" på kanal 5.
Såg förresten lite av avsnitten av "sanningens ögonblick" (tror jag det heter) när inda Rosing var med och tyckte det var så tragiskt, tyckte så synd om Linda...hon verkar verkligen inte må bra. Och sen att sitta där och utsätta sig för det hon gjorde fattar jag däremot inte. Tjänar man nästan 80.000 i månaden och gör något som att ställa upp i det programmet....konstigt

Inga kommentarer: