torsdag 27 november 2008

Snart är det helg!!

Åh vad skönt, imorgon är det fredag. kommer försig bli att jobba till halv 5 (jobbar varannan fredag 15.30/16.30) men vad spelar det för roll :o) När man väntar på nåt gott...
Skulle ju behöva städa en del och kanske få fram en del julpynt, nu när det blir första advent och allt. Blir eventuellt barnfri någon dag i helgen så får passa på att göra så mycket som möjligt då.

Men jag som verkligen hade hoppats att snön alla fall kunde vara kvar över helgen..suck, Kevin han ju bara vara ute och åka förra helgen förrutom små bitarna han åkt fram och tillbaka till dagis. Utan man ska få stå ut med det här äckelplasket...suck..men får hoppas att det blir snö till jul alla fall, känns ju så trist när det lika väl kan oktober ute på Julafton.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Skrutt! Vad du e bra, bäst i test! Letar efter bilder, hur jag jag, inte lätt...puss

Anna sa...

Men vad?? Vadå Anna, hahaha, nu förstår jag ännu mindre, jag är INTE Anna, det är jag rätt säker på...eller?? Vore ju inte helt fel men , hjälp Katrin, din mor blir alldeles förvirrad! Puss