fredag 28 november 2008

Äntligen FREDAG!

Åh vad skönt med helg igen, otroligt skönt rent ut sagt! dagens planer är att kika på en film och käka godis..mumma! Filmerna jag väljer mellan är ladder 49, Into the blue, Dumpad, Things we lost in the fire och Hairspray..lite blandat..haha, får se vad jag är på för humör när det är dax att kolla. Just det har ju Brokeback mountain också, men eftersom jag lovat att kolla på den med Jessica så får den vänta :o) Ska iväg imorgon och kolla på en kamera jag funderar på att köpa, hittade den på blocket för 3600:- var då även nedsänkt 500:-, får se hur det blir med det, verkar alla fall vara en väldigt bra kamera. Om ni undrar så är det en Nikon D60, har läst en del om den och fått väldigt bra omdömmen. Skulle ju var så himla kul med en ny kamera och kunna ta BRA bilder, kameran jag har nu blir en bra "fest" kamera eller om man bara vill ha med sig nåt lätt och enkelt för mindre avancerade bilder. Nä, nu är det dax för mig att ge Mii sin dags dos...

Inga kommentarer: