lördag 29 november 2008

Idol- Johans fan, GALNA fan

Oj, oj....tjejen var ju helt CRAZY!! Herre min skapare vad hon var flippad, läste på löpsedeln att hon hade svimmat backstage, inte konstigt. Gå runt och hyperventilera så där så hade nog vem som helst tuppat av!! Tycker ju synd om tjejen "Han betyder mer än någon annan gör för mig, mer än mig familj"...Ooookej...jag såg det ju själv inte på TV igår utan hittade klipp på Youtube.
Uppträder:http://www.youtube.com/watch?v=6hWkMXNTqZc
Backstge:http://www.youtube.com/watch?v=M6MX1BpNUZM&feature=related

3 kommentarer:

Jess sa...

HAHAHAHAHAHA, du hittade det! Alltså stackars tjej..hon kommer bli mobbad resten av sitt liv. Höll ju på att dö av skratt när han ska trösta henne där "Såja....andas lugnt och metodiskt". Hahaha, nä det är fan humor.

Katrin sa...

Ja, men jag tycker verkligen synd om tjejen, läste några kommentarer om henne på youtube, inte snälla saker, hon är ju bara 13. STACKARS Johan också...haha..ja, huumor!

Lisa sa...

Va inte ni också sådär när ni sprang efter alla kändisar på gymnasiet?;)//Lisa