fredag 28 november 2008

Making some more babies










5 kommentarer:

Jess sa...

Ååå, vilken rolig sida!! Den måste jag testa sen. Du ska ju helt klart skaffa babies med Brad, helt galet söt! Haha. Tack för att du väntar med Brokeback..orkar du stå ut tills jag har jullov? Har nog ganska ont om tid innan dess med allt pluggande nu. Kanske kan ta en slö filmdag/kväll nån röd dag där sen när du är ledig också

Katrin sa...

Jaaa, skit kul sida!! Jomen visst kan jag vänta, det låter jätte bra det. Är ju ledig en hel del sen också :o)

Katrin sa...

Jo förresten..jag o Brad..Mmmm :o) Men jag och Vin..what the ****..hahahaha, ungen ser lite halv crazy ut

Mamma sa...

H[ller med Jessika! Pitt o du !! s;t! Med resten ar det tur att du inte har nagra barn med, haha

Katrin sa...

Hahahaha :o)