söndag 2 november 2008

My heart will go on....for IKEA

Är så sugen på en tripp till IKEA och skaffa lite grejer. Ska framförallt ändra i Hall och sovrum. har kört på Ek i båda dom rummen men blir nu mer svart i sovrum och Vit/svart i Hall. Väggarna i sovrumm är brun/lila..hmm, typ. Bilden på tavlorna från sovrummet ser man ungeför hur färgen ser ut. I Hallen ska det målas om, tänkte nån grön/brun färg, ganska mörk.
Golvet i hallen är jag fortfarande lite tveksam på om jag ska ha ett "antik" golv där, får se hur det blir med det. hatthyllan och skostället ska alla fall målas om. Blir några hundkrokar som jag sätter i lagomhögd för Kevin, var så söta, så blir nog några vita till Kevin rum också.

Till hallen blir det nog även nån väggmålning, gillar ju sånt..hehe, blir lite mer "personligt" tycker jag. Gillade Kolibribilden så blir kankse nåt sånt jag målar. Blir nog en sväng till IKEA den 16 November, eftersom Jag Kevin ska iväg med Mojja och Hasse. Nån som vill hänga med... Jessica, behöver du mer ljus..säg till *Blink*. Blir även att köpa en soffklädsel, blir så glad att dom säljer det till Ekeskog, fast dom inte har kvar soffan i deras sortiment, såå trevligt..

Inga kommentarer: