söndag 23 november 2008

Första Julklappen


Jag har ju en förmåga att alltid vara så galet sen när det gäller att köpa julklappar, förra året så var jag ute och letade den 23 december...försig bättre än att försöka springa runt på självaste julafton..

Men idag så vart det det första inköpet. Nu kan jag ju avslöja vad det var eftersom lilla mannen som ska få det inte lär tjuvkika här inne. Vart en bondgård, köpte några kor också, men ska köpa mer djur...herregud...är ju djuren som kostar!!


Var en spännande upplevelse att handla en julklapp till Kevin när han är med i samma butik..haha. Men fick be en som jobbade att plocka ner den från hyllan och ta den till kassan, så hon bärde ner den och ställde den bakom kassan, så kom jag tassandes efter jag sett till att Kevin hittat fram till dom spännande bilarna. Sen såg han att jag stod och slog in ett stort paket...BUSTED!! Men sa bara att gå du och titta på bilarna så kommer jag sen..och det funkade utan att han såg vad paketet innehöll....haha

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Men hallå och välkommen in i bloggvärlden! :-)
Hoppas allt är bra med er, har ju inte hörts på evigheter så ska bli kul att följa din vardag här.

Har oxå börjat shoppa lite julklappar, har beställt en lekspis med lite tillbehör! Hon envisas ju med att vrida på våran spis varje chans hon får och vi har ingen spärr!

Vi får ta och ses snart!
Kram

D-Bwoy sa...

Men satan oxå

Vi som skulle ha frågat dig om du ville ha våran gamla bondgård. Ja, i leksaksformat, dårå.

(Oj, hej förresten. Kul med blogg å så :o)

Men, nu har du ju redan köpt en sån. Lite roligare med en ny och fräsch visserligen, plus att din nog var snyggare är våran gamla.

Däremot finns en hel del djur, som du kanske vill ta en liten kik på! Hör av dig isåfall.

Hörs

/Thompa (Jess sturebruscha lixom)