lördag 7 februari 2009

Zzzz...

Har varit en ganska seg vecka, Kevin har haft en väldigt orolig nattsömn, i måndags-onsdag så var han i stort sett vaken mellan 22-05, varje natt. Legat och gnällt, snurrat runt och vart ledsen. Men sen började han sova bättre och bättre och vaknar nu runt 3-4 gånger som en vanlig natt. Men i början på veckan så räknade jag minuter efter jag kom hem tills jag kunde natta både mig och Kevin.

Mobillös!
I torsdags så försvann min mobil, den är någonstans hemma men vet inte alls vart den är. Och självklart har ju äver batterierna dött, annars hade ju det problemet vart löst. Får ju en ny mobil i slutet av februari, och ett nytt sim-kort kan jag ju få hemskickat. tror det kostar lite, men det är ju inte problemet, utan jobbigt och bli av med alla nummer. Och att just nu vara utan telefon, eftersom jag inte heller har hemtelefon. Suck..
Så har du försökt nå mig och undrar varför jag inte svarar, nu vet du varför..

Hipp hipp hurra!
Jaha, så nu har man blivit ett år äldre. Nu är det bara 3 år kvar tills man är tant. Igår fick jag däremot höra något helt annat, en jobbar kompis frågade några av barnen hur gammal jag var, den första svarade 60 och den andra 100. Lite senare på dagen så får jag höra av ett annat barn från skolan att jag är ju så ung, knappt 20. Dom andra fröknarna ät för gamla för att fatta något, jag däremot är för ung för att fatta...Ha!

Inga kommentarer: