tisdag 10 februari 2009

Allt under koll nu!

Måste ju bara meddela att min mobil är åter funnen, den låg helt plötsligt på vardagsrumsbordet, fast isär monterad i en lastbil! Bara en slump att jag råkade se att det såg ut som ett mobilbatteri som låg o skräpade i lastbilen innan jag tänkte bära in den på Kevins rum. Den kunde lika väl hamnat på hans rum och försvunnit bland alla andra bilar, så nu är allt som det ska :o)

Igår så vart jag även grattad på jobbet, vart lite snopen när dom stod i köket och sjöng för mig och överlämnade ett paket, fick en hårproduktskorg men badbomber, väldigt trevligt! Kevin var ju även med under hela dagen, alltid lika mysigt att ha honom med mig. Hoppas att jag har honom med mig på jobbet varje dag om ett år, eftersom jag vill att han ska börja där.
Men nu blir det duchen och sen sängen. Godnatt!

Inga kommentarer: