fredag 20 februari 2009

Helglyckan är borta

Jaha...då var det dags igen, har en sjuk son hemma. Nu var det ett tag sedan, men jag tycker ju så synd om honom så det gör ont i hjärtat.
Idag så skulle vi ha maskerad på jobbet, Kevin hade ju verkligen längtat efter att få komma till "mammas jobb" och träffa alla barnen och äta godis och annat gott. Snälla moster Tova hämtade Kevin och skulle lämna honom på jobbet, man dom kom inte fram utan han spydde ner hela sig strax utanför byggnaden. När jag kommer fram till honom ser jag en blek Kevin som säger "mamma, vad hände?" Lilla skatten...

Jag som hade sett fram emot en trevlig helg, men nu får vi göra så gott vi kan...och hoppas att min helt utslagna hjälte är på bättringsväg.

Igår så vart det en sväng till Bauhaus och köpte tapeter och lite annat smått...efter Jessicas fina bild på en tapet på hennes blogg, men eftersom jag inte är så jätte förstjust rosa/svarta tapeter, så vart det en liknande men turkos/brun. Kommer nog bli en jätte fin fondvägg i mitt sovrum :o)

1 kommentar:

Pernilla sa...

Låter inge kul alls :-(

Emelina har varit jätte lätt att lämna trots att hon varit hemma många dagar som tur är men jag vill vila !!! börjar bli tungt nu.

Fick precis ett sms av Marika att Julia börjat spy och vi var uppe där en stund nu på eftermiddagen
:-( Vill inte ha nåt sånt skit, är så glad att E aldrig kräkts!
Och så hostar hon ju massor nu så jag får verkligen hjärtat i halsgropen varje gång!!

hoppas prinsen blir frosk snart!

Kram på er