torsdag 2 april 2009

Korvarna!

Ja vad ska man säga, dom ser ut som rosa små korvar som ligger och gnisslar och gnäller, men jag kan ju inte rå för att jag tycker dom är så otroligt söta, om en vecka när dom börjar få päls (förhoppningsvis blir det inte så), eller om om ca 3 veckor när dom öppnat ögonen och tultar runt..Åhh...jag kommer ju vilja spara hela bunten! men ack det går ju inte, mina 6 och med dom här 12 (tror jag) Så blir det fööör mycket.

Namn
Men det här blir en A kull, alla ungarna kommer att börja på A. Nån som har fler alternativ?

Amina
Ami
Anya
Amour
Arramis
Ajax
Akilles
Artax
Alfons
Astrid
Agnes
Annie
Amy

5 kommentarer:

Sussi sa...

... när jag förstorade bild, oj helt fantastiskt. :)

Katrin sa...

Jaa :o)

Anonym sa...

Vilka sötisar!! Ska fundera på A namn
mamma

Anonym sa...

här är några :)
Arne
Albin
Arkimedes
Agaton
Alba
Alma
Astor
kram från mor

Katrin sa...

Oj, det var duktigt :o)