söndag 19 april 2009

Det var den helgen..

Så nu är man hemma igen efter en skön barnfri helg.

I torsdags så var jag ute med jobbet och kollade på det våras för Hitler, kul, kul. Var tyvärr så väldigt trött, är ju inte van att vara vaken efter 23 en vardag, blir ju bäng i huvudet utan min sömn så det var en seg fredag. I fredags kollade jag på "Män som hatar kvinnor", jätte bra film. Har inte läst hela boken, men ska ta mig igenom den efter jag läst klart "Älska som en porrstjärna" bra och lättläst bok, så det går nog fort.

Har ju inte sett mina små dunbebisar på några dagar, och det har ju hänt jätte mycket, nu börjar några att tappa päls. Sen har min lilla Amys öron växt..haha. Hur kan man vara så söt :o) Världens sötaste dumbotös. Mer bilder finns på katoz.webs.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

ohhhhhhhh, töööööt

Anonym sa...

vilka fina råttor du har! Tycker om din blogg, skulel vara roligt om du gav några tips på inredning och aktivering till råttorna :D