lördag 1 augusti 2009

Vart togen vägen??

HELLEGUD! Har det gått 4 veckor? Imorgon är min sista semester dag och jag hann inte med något av det jag hade tänkt göra..eller alla fall mycket som inte vart fixat. Skulle ju måla sovrummer även tapetsera om jag hann (Ehh, nej). Fixat färg till Kevins rum och måla även där, fixat ordning hans väggdöskalle, koppla in min nya toalett och handfat med underskåp (står i förrådet och samlar damm), målat om badrummet, måla om mitt skrivbord och underskåp, sy nya gardiner till Kevins rum (har alla fall köpt tyg)...

Okej, kanske hade lite orimliga mål...

Det jag hann få fixat var att köpa en voljär till råttorna och få den målad vit, DET har jag gjort :) Har ju lyckats få hem 2 voljärer och 3 sötnosar till och med :)
Nä, varför sitter jag här..har ju massa att fixa!!

Inga kommentarer: