söndag 29 mars 2009

Så mycket man vill göra...

men så lite tid.. Önskar verkligen att man hade mer tid över, det är så fruktansvärt frustrerande.

Idag så har min lilla konstnär vart i farten, tog fram papper och fingerfärg, sen var Kevin igång och kladdade, kommer att bli en jätte fin tavla :o)

Här har han ritat en massa bilar, brandbil, en katt och några gubbar, sen fick även Kevin, Mamma, Mojja och Hasse plats. På tavlan som gjordes efter denna så målade han hajar, vattenfall, en massa fiskar och en snigel, "en snigel med massa ögon" Så han håller sig i sina egengjorda teman.

Förra helgen så satt Kevin och gjorde väldigt söta påskpysel, vart jätte söta kycklingar när dom var färdiga som ska hängas i påskriset som snart ska införskaffas!


Bebisar!
Som jag kämpat att få min råtthona Geisha på smällen med min nakna hane Romeo, han försökt i nästan ett halvårs tid, men dom är bara vänner...hmmm...men tänkte att jag skulle testa med Romeos minst lika söta brorsa, PANG så var det färdigt, WOHO! Så nu har jag äntligen en hona med en massa bullar i magen, ungarna kommer att komma närsomhelst, tror själv att dom kommer på tisdag.


Väldigt dålig bild, eftersom geisha inte alls var sugen på att visa upp sin kula. Denna annars "halvnakna", slanka damen har blivit en knubbis :o)


Men nu väntar sängen på en trött tant, Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lägger härmed ett bud på konstverket! Öppnar med 100 kronor!! första----

Katrin sa...

Hahaha...NIX! Ej till salu.